אודות המשרד

pictureאברהם בר הינו משרד בוטיק, המייחד את פעילותו למספר תחומי דגל, ונחשב לאחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בישראל בתכנון ובנייה ובשלטון מקומי.

המשרד, שנוסד בשנת 1987 ע"י עו"ד אברהם בר ז"ל, הוא מהמשרדים הבולטים, הוותיקים והמנוסים בישראל. מראשית דרכו, חרת המשרד על דגלו את השאיפה לתרום בפיתוח ענפי המשפט בהם הוא מתמחה. במהלך שלושה עשורים בהם הוא פעיל, תרם המשרד ליצירת הלכות רבות, וליווה מהלכים חדשניים רבים בתחומי התמחותו.

המשרד עומד בשורה הראשונה עם מיטב המשרדים בישראל, ולצד זאת, מתאפיין בעריכת דין מסוג אחר. לצד מומחיות ומתן שירות מקצועי וחסר פשרות, ניחנו עורכי הדין במשרד במודעות עצמית ובאינטליגנציה רגשית [EI] גבוהות, המאפשרות התנהלות משוחררת ונעימה, מהסוג שקשה לפגוש בו במשרדי עורכי-דין בדרך כלל.

המשרד שם לעצמו למטרה לספק את התוצאה הטובה ביותר עבור כל לקוח, תוך נקיטה בפתרונות יצירתיים. לכן, מוצאים עצמם לא פעם עורכי הדין במשרד יוצאים מתבניות חשיבה מקובלות, תוך שבירת מוסכמות ומסגרות, על-מנת לעשות את ה"צעד הנוסף" עבור הלקוח. גישה זו מהווה, בין היתר, אבן שואבת לרשויות מקומיות, ליזמי נדל"ן, לחברות אנרגיה ותשתית ועוד.

משרד אברהם בר פועל בשלושה מישורים בו זמנית: איכות – פנימה אל העובדים והחוצה אל הלקוחות; חדשנות – התנתקות משבלונות חשיבה קונבנציונליות, ופעולה בשיטות עבודה ודפוסי פעולה מקוריים; ואחרון – בטחון – המשרד הוא "בית שני" לעובדיו ומשענת איתנה ללקוחותיו.

איכויותיו של המשרד באות לידי ביטוי, בראש ובראשונה, בהון האנושי שהוא מקפיד לטפח כבר משלב ההתמחות בו. כל שותפי הפירמה התמחו בה או הצטרפו אליה בשלב מוקדם של הקריירה המשפטית שלהם. הסינרגיה המתקיימת בו בין פרקליטים עתירי ניסיון לבין עורכי דין צעירים, משכילים ומבריקים, היא הנוסחה המנצחת ליצירת ייצוג משפטי חדשני, דינמי ואיכותי. האחווה המתקיימת בין חברי המשרד לבין עצמם - שותפים, פרקליטים, מתמחים ומזכירות כאחד - יוצרת תחושה עוצמתית ובלתי ניתנת לסדיקה.

תחומי פעילות

 

תאגידים מוניציפאליים

גז טבעי ואנרגיה

איכות הסביבה

רישום פרצלציות

בוררות וגישור

דיני עבודה